سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهادت ناجی غریق با کلاه سیدی

  • کد خبر: ۴۸۷۵۹
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهادت ناجی غریق با کلاه سیدی
علی‌اکبر صادقی در پنجمین روز از بهار سال‌۱۳۴۲ به دنیا آمد و پس از انقلاب عضو بسیج شد. سپس به استخدام سپاه در‌آمد و سال‌۱۳۶۳ ازدواج کرد که ثمره آن یک فرزند پسر است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علی علاقه وافری به شنا داشت و همین موضوع سبب شده بود اوقات‌فراغت خود را در استخر بگذراند. سال‌۱۳۶۳ در آزمون نجات‌غریق درجه‌۲ شرکت کرد و موفق شد گواهی‌نامه ناجی‌غریق را بگیرد. بعد‌ها به‌عنوان مربی شنا در استخر سعدآباد مشهد مشغول‌به‌کار شد، حتی در عملیات والفجر‌۸ به‌عنوان ناجی‌غریق آماده بود تا چنانچه برای بچه‌های رزمنده مشکلی پیش آمد، به نجات آن‌ها بپردازد. وی به دوومیدانی نیز علاقه داشت و در این رشته بر سکوی مسابقات ایستاد. مهارت وی در شنا باعث شده بود تا عضو هیئت رزمی آبی خاکی شود و مربیگری شنا و غواصی سپاه و بسیج بر‌عهده‌اش گذاشته شود. علی‌اکبر صادقی در پنجمین روز از بهار سال‌۱۳۴۲ به دنیا آمد و پس از انقلاب عضو بسیج شد. سپس به استخدام سپاه در‌آمد و سال‌۱۳۶۳ ازدواج کرد که ثمره آن یک فرزند پسر است. وی ۳ بار در جبهه مجروح شد و آخرین‌بار در عملیات والفجر‌۸ شرکت کرد و در تاریخ بیست‌و‌چهارم بهمن ۱۳۶۴ در حال جا‌به‌جایی سنگر‌ها بودند که در منطقه فاو به شهادت رسید. یکی از همرزمانش می‌نویسد: علی‌اکبر همیشه دوست داشت با کلاه سیدی شهید شود و شب عملیات یکی از رزمندگان که سید بود، شهید شد. علی‌اکبر کلاه شهید را برداشت و بر سر گذاشت و گفت دوست دارم با همین کلاه شهید شوم... و با همان کلاهی که بر سر گذاشته بود، به شهادت رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->